Thursday 20 June 2013

17 Weeks Pregnant ( 20th June 2013)


Hari ni usia kandungan genap 17 minggu... Dimulai dengan hari yang agak malas dan lenguh seluruh anggota badan.. Terutamanya bahagian tulang tunjang dan tulang pinggul... Agaknya saya terover weight la, bukan kerana kuat makan,tetapi kuat tidur hiksss...

Tadi jam 4pm mata sangat sangat sangat lah berat dan hampir tak boleh berkedip dah.. beratttt sangat.. kiranya nak tenangkan mata sekejap,lelaplah saya konon seketika.. alamak... bila saya terbangun saya terus minta kakak tuning channel TV3 slot drama Teduhan Kasih.. Kakak cakap.. "Mama dah Jam 8 la" ha??? Geram pula dengan hubby,kenapa tak kejutkan?? Hubby cakap "kesian" sedap je tidur nampaknya peluk bantal guling erat erat.. alahai ye ke?? .. Saya janji dengan diri sendiri make sure saya takkan ulangi tabiat buruk ni lagi...

17weeks nan indah.. makan makan sudah mula ok,cuma masalah bermusuhan dengan ayam masih tidak reda.. itu saja lah kot masalah terbesar setakat ni.. huhuhu...

No comments :

Post a Comment